Detta var roligt!

Det var ju riktigt roligt att skriva här ju, så jag läre skriva lite till. :)

 Efter att jag skrev sisst så ringde mamma och ville ha hjälp med att bära in datorn från parkeringen hem till sig. Tur att vi bor grannar så jag inte behövde bära den genom hela stan ;)
Efter att jag gjort det så åkte mamma med bilen till garaget medan Kristoffer och jag kokade kaffe hemma hos henne. Sen spelade vi lite guitarhero. Var så länge sen jag gjorde det så det gick inte lika bra som det brukar göra. Fick även låna en slant av mamma så vi kunde handla mat. Tyvärr så behövde vi göra det nu när man är arbetslös och har det lite dåligt ställt...Tur att man har mammasen som ställer upp, det var väldigt snällt! Tack!

Sen åkte vi ner på "Rimi" och handlade 3 kassar mat, så nu får det allt ta ett tag tills vi handlar igen!
Åkte sen hem och lagade mat och kikade tv. Och där har jag suttit nu i typ 5 timmar! Men jag är ju förkyld så då får man göra det ;) Ska kika på Arkiv-X också vid 1-tiden. Får se då om Kristoffer lyckas hålla mig vaken till dess.

Lånade mammas externa hårddisk för någon dag sedan, för att kika om hon hade några bilder på Rocky när han var liten. Och det hade hon! Så synd att vi inte tog fler bilder på han då. Tänkte försöka få upp några av dem iaf, får väl se om jag kan, men ska nog lista ut hur man gör.
                                              
Här var visst lillebror med på bilden också :)

Visst är han väl en söt lien pluttis!



Kommentarer
Postat av: Hedblom

Vår Rocky är allt bar söt han :D

2009-04-16 @ 23:29:04
URL: http://www.hedblom.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0