En liten tripp till Sundsvall

Idag så kom vi på kl 1 att vi skulle nog åka till IKEA ändå. Tänkte att vi bara skulle handla det vi mest behövde, eftersom att vi inte är så jätte rika nu. Fantastiskt nog så handlade vi bara för 280 kr!! Köpte hatthylla, krokar till köket och lyktor till trädet. Det var väldigt duktigt av oss, och att vi var klar efter en timme, det brukar inte gå vanligtvis när jag är med. Men jag kände att jag måsta gå fort så jag inte han stanna å kika på allt :P

Innan vi åkte så lämnade vi Rocky hos Kristoffers mamma så att han inte skulle behöva sitta å tråka i bilen.
När vi kom till avdelningen med barnsaker så tänkte jag åka lite rutchkana, och när jag precis satte mig så såg jag att det stog en tjej en meter ifrån och kolla på mig....då vart det lite pinsamt. Kristoffer sa att jag blev röd i ansiktet, det kände jag också för det vart plötsligt vääldigt varmt.
Sen när vi precis åkte från parkeringen så kom ambulansen och stannade vid en busshållsplats. Och när vi åkte förbi så såg vi att det var en gammal man som behövde hjälp, stackarn.

Hämtade upp Rocky på ÖB för Kristoffers mamma hade gått dit med han. Gick in och köpte lite kablar så vi får ljud in till tvn. När vi hade betalat och stog å packade ner sakerna så kom Kristoffers mamma fram till oss och frågade om vi ville ha glass. Och självklart så höll hon i saker som hon skulle betala så larmet gick! haha

Min mamma kom och hälsade på också. Drack lite kaffe och jag plattade hennes hår. Sen så har vi satt upp de sakerna vi köpte på IKEA  och nu håller jag på å tvättar. Ska åka och hälsa på Tommie, Malle och Isabelle snart också. Ikväll ska jag packa lite, för imorrn drar jag i väg till Stockholm och ska kika på Buddy Holly :)
Tyvärr så glömde jag att ta med mig kameran idag så har inga bilder, men tänkte ta lite kort sen nån dag på det vi köpte. Ska komma ihåg kameran imorrn iaf, så kan jag lägga upp bilder från helgen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0