Haha, jag skrattar så jag gråter!

Kristoffer tycker att jag skriver som jag tänker och det kanske är sant.
Så här imiterade han min bloggning, verkar det som jag?

först åkte jag till mamma men innan så åkte jag på värstaste stan en sväng.
sen åkte mamma och jag vidare till sörrå. Där drack vi och dom andra kaffe.
vi skulle åka klockan 12. men det blev inte ett heller som jag trodde utan vid
2 eller nåt sånt kanske. fast först glömde jag tandborsten.
mamma skrattade och jag skrattade lite också fakkist/fackist =) =) =)
( ?:) = Elvis)

stockholm var roligt, fast det roligaste var nog lasse. han skrattade när jag
skrattade fast det var nog jag som skrattade åt han om jag undrar.
flera gånger skrattade jag åt han. det var mycket roligt.


Kommentarer
Postat av: Malle

Det där lät en aning förvirrande :P

2009-04-27 @ 15:23:24
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0