Har poliserna just nå tråkigt då!?

Fy bubblan vad trist de måste ha! Kristoffer å jag var ute på en sväng med bilen. Var inte så speciellt roligt, men tänkte att vi tar ett sista varv innan vi åker hem. Kommer från statoil och är på väg in till stan. Då lägger sig polisen sig bakom oss. Tänkte nu kommer dom stanna oss för att dom har ju så tråkigt när det inte händer nått på stan och då brukar dom göra det bara för att. Men så vart det inte. Dom följde bara efter oss hela tiden. Kommer till rondellen vid jet. Jag lägger mig i ytterfil och dom i innerfil. Då tänkte jag, skönt nu slipper jag dom. Men nej då, dom gasar på och lägger sig bredvid oss i rondellen, sen saktar dom ner och svänger efter oss upp mot håsta, i innerfil! Om jag hade svängt in till jet så hade vi krockat iaf! Hur tråkigt får man ha egentligen! Sen åkte dom efter oss enda tills vi svänger in mot kiosken och ska hem, så fortsätter dom mot kasköplan. När vi kliver ur bilen sen på parkeringen så kommer dom å åker förbi och kollar på oss. Va fan! De måste väl ha nå vettigare för sig! Jag kan väl också få betalt för att åka efter folk och kolla på dom! Snälla ge mig, lite sofft att få åka runt i en bil och soffta och få betalt, jag har ju ändå inget vettigare för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0