Cykeltur

Jag tog mig en liten cykeltur idag, medan Kristoffer jobbade. Från håsta till OK öster, mot A&H och sen hem igen. Väldigt jobbigt, men känndes skönt efteråt. Duschade och lagade fiskpinnar med ris och bea. Sen åkte vi och våldgästade Malle idag igen. Tommie och Isabelle sov när vi kom, men sen vaknade även dom.
Kristoffers mamma ringde sen och ville ha hjälp med att hämta dynor till båten. och sen åkte jag till farfar med brorsorna mina. Det var trevligt att hälsa på honom, var ett tag sedan nu. Ska åka dit nån dag å puttsa fönsterna åt han också.
Nu kikar vi på The Departed, sen blir det Färjan, och Ballar av stål. Hade tänkt städa idag också, men så blev det inte. Men var bra det å för då har jag nått att göra imorgon, om jag får tråkigt.


Kommentarer
Postat av: ewa

Ja man kan ju inte göra allt på en gång då har man ju som sagt inget att göra nästa dag:p

2009-04-21 @ 11:10:54
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0