Välkommen till bloggen Sandra! Tack tack!

Här kommer mitt första inlägg...

Nu har jag skaffat blogg. Ewa på dagiset tjatade så jag lära väll. :P

Tänkte börja med att dra det mest intressanta som hänt de senaste dagarna. :P
Idag så var det sissta dagen på dagiset där jag praktiserat i en månad. Det har varit skojjigt! Var lite sorgligt att lämna alla dock. Två utav barnen på avdelningen jag var på skulle också sluta idag så då fick vi äta lite glass. I måndags så gick vi ner till Lillfjärden och matade fåglarna med gammalt bröd. Det var ju jätte skojjsigt! Nu vet jag vad jag ska göra när jag blir gammal :D

Annas har det väl inte hänt så himmlans mycket. Lägenheten vart färdigrenoverad förra veckan, så nu är det vackert här. Himmla synd att det kom snö idag, för snön på uteplatsen hade precis smällt bort och jag tänkte kratta och klippa ner buskarna, men får väl vänta nån dag med det.

Nu får det räcka för nu, ska försöka få bloggen att se lite finare ut också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte dåligt att Sandra börjat blogga :) kämpa på!

2009-04-16 @ 19:25:32
Postat av: Anonym

Härligt att du skaffat blogg men visst är de väl lite kul oxå:)

2009-04-19 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0