Parta på choklad

Ja igår blev det inge Söderhamn iaf. Och tur var väl det för mammas bilen gick sönder på vägen dit så hon fick bärga hem den... Istället så åkte vi på fest i Idenor hos Kristoffer. Det var skoj, men jag blev lite trött på slutet så det var tur att alla skulle på stadt så jag fick åka hem och sova en stund i soffan innan jag skulle skjutsa hem dom igen. Nu har man ju blivit privatchaffis, funkar det å än så länge :)
Jag tog med mig en Twist påse till festen som jag fick mummsa på eftersom att jag inte fick nå öl. Men jag lämnade den framme så det gick åt fort :P Men det gjorde inget för jag lessnade ganska fort på all chocklad.

Idag kom mamma hit och drack kaffe. Sen skulle vi åka och hämta hennes bil hos bärgaren, men innan så åkte vi och fikade hos Anna och Lasse. Sen när vi skulle hämta bilen så kom Rune, så då slapp jag hjälpa till och bärga den.
Då åkte Kristoffer och jag runt, runt på stan. Sen ringde vi Markus och åkte på Frassen och åt.

Nu är vi hemma igen och ska dega lite, sen får vi se vad som händer.
En veckas jobb kvar :( Får hoppas på att man får förlängt, annars blir det fattigdom igen...vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0