Snöigt!

Jag kollade faktiskt på yr.no igår, som ska vara så pålitliga. Men där stog det att det skulle vara fint väder med sol idag och framöver, inte snöstorm? Jag har ju velat att det ska snöa, men jag måste faktiskt erkänna att det räcker nu! Orkar inte skotta varje dag. Det kan väl sluta att snöa nu så man kan gå ut och skotta en gång, sen kan man bara njuta av snön? Har ju snöat i flera dagar i rad nu...Ska ta kort på våran uteplats sen. Våran julbelysning är drängt i snö och syns inte längre hehe!

En fråga till på en gång. Om nån skriver en komentar i min blogg med en fråga tillexempel, ska jag svara på det då i min egna blogg, eller ska jag gå in på den andras blogg och svara där? Går den som skrivit först in och kollar fall jag har svarat då över huvudtaget? Fick lite bekymmer nu i morse när jag såg att jag hade fått en sån lång komentar på mitt sista inlägg och jag kände för att svara på det =)

Kommentarer
Postat av: ewa

Alla gör olika..jag svarar i min egen blogg.eller både och..du gör som du tycker är bäst själv.fast de kan ju vara andra som vill veta svaret på en bra fråga oxå.hoppas allt är bra med dig/er kram

2009-12-17 @ 20:01:51
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sandra

Härligt! Då gör jag så att jag svarar i min blogg =) Det är bara bra med oss för övrigt. Hur är det själv? Jobbar du fortfarande på dagiset?

2009-12-17 @ 23:29:45
Postat av: ewa

Hallå! japp jag jobbar fortfarande på dagiset men ska vara mamma ledig till sommaren:)

2009-12-18 @ 10:23:58
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sandra

Ska du också få bebis?

2009-12-18 @ 11:23:41
Postat av: Malle

Jag tycker man kan svara i sin egen blogg fast i ett nytt inlägg. Annars blir det krångligt och så glömmer man bort att gå tillbaka och kolla på gamla inlägg. Eftersom jag har bloglovin ser jag direkt när t.ex. du har skrivit ett nytt inlägg. Så tycker jag är enklast. Fast jag har sett många som går in i andras bloggar och svarar där också. Vettetusan. Man får göra som man känner helt enkelt =)

2009-12-20 @ 15:28:41
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0