Blogg blogg!

Har börjat gå lite segt med bloggandet nu, men tänkte ta lite om vad vi gjort de senaste dagarna.
Som sagt så blev det ingen utgång i lördags. Istället så bytte vi däck på bilen, och städade och tvättade den. Så nu skiner den så vackert. Vi tog bort dekalerna också, och då råkade det följa med lite färg från listerna =( Ska ta och lacka det nån dag.
Åt korvstråganoff hos Kristoffers mamma. Senare på kvällen köpte vi dyrt dyrt kött som vi grillade. Entrecote, 110 kr för två bitar, men det var mumms! Efter det åkte vi till Tommie, Malle och Isabelle och kikade på Forest Gump som gick på tvn. 

                               Våran nytvättade bil. Najs!

                            Förföljde Malle in till stan =P
Igår kom mamma med gardiner som hon köpt till oss! =) Fin fint det, jag har ju velat haft nya gardiner i köket ett tag nu. Tack tack! Hon hade med sig kakor också, så då blev det till å fika också, vi som försöker vara lite nyttiga.
När jag höll på å sätta upp mina nya gardiner så kom pappa hit med Rocky. De hade vart i stugan i helgen och stökat. Så då blev det fika igen! Och pappa fixade äntligen våran persienn i köket. Gracias!
Trökade tills på kvälla, då vi åkte till Tommie och Malle igen och kikade på första delen av It. Hoppas att de inte tjuvkikar på del 2 utan oss.

Idag fick vi pallra oss upp kl halv 8! Vi skulle skjutsa Kristoffers mamma till vetrinären för hennes katt skulle kastreras. Köpte frukost på vägen hem. Eftersom att det var regnväder idag så myste runt bara till tre tiden då vi skulle hämta katten. När vi kom dit så sa dom att katten hade kattbäbisar i magen som dom tog bort =( Uscha....

Vi funderade så mycket på om/när och hur våran katt var efter att vi hade kastrerat henne, så vi måsta tillslut fråga om vi verkligen hade gjort det. Haha kom på det sen när dom sa att hon ju har ID märkning i örat! Tokigt!
Åkte hem, åt ärtsoppa och sen åkte vi till Michaela och drack kaffe. Skulle igentligen ha gått dit idag, men det regnade ju så det vart bilen ändå. Jag gick till mamma och fila och massera hennes fötter. Sen hem och kika på Färjan, och Ballar av stål! Börjar bli trött nu, men jag blir nog vaken ett tag till kan jag tänka mig.
                                             Lite tokiga bilder på "lilla" Molly





Kommentarer
Postat av: Hedblom

Allt bra galet tokig vår katt :D

2009-05-04 @ 23:48:14
URL: http://www.hedblom.nu
Postat av: ewa

Lite likt våran katt:)

2009-05-05 @ 10:19:32
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0