Intervjun

Det gick ju väldigt bra på intervjun faktiskt.
Kom dit lite för tidigt å då satt hon upptagen med en annan som blev inervjuad. Fick sitta utanför och vänta. Skit nervös. Sen kommer killen ut som vart intervjuad och hade med sig pärmar och papper. Shit tänkte jag då, för jag hade inte med mig nånting.
Men när jag fick komma in så sa jag att jag inte hade med mig nått och det behövde jag inte heller som tur var.

Det gick jätte bra iaf. Tjejen som intervjua mig var ju jätte snäll och glad. Fick lite krångliga frågor, som hur tror du dina föräldrar och vänner skulle beskriva dig. Väldigt svårt att säga det, men jag gjorde mitt bästa. Sen frågade hon om jag fick ett helt vitt och tomt rum, hur skulle jag inreda det då. Det var roligt, men man hinner ju inte fundera så det var nog inte så bra som jag velat.
Iaf så sa jag att jag har jobb på forsaträ i sommar om jag vill, och då sa hon att det hon kunde erbjuda var ju bara 15 timmar i veckan. Så då blev det väldigt krångligt för mig. Hon sa iaf att om jag inte fick fortsätta på forsaträ efter sommaren så skulle jag komma tillbaka så vi kunde se om de behövde nån mer då.

Men nu har jag beslutsångest! Ska jag vara lite fattig i sommar och ha det skönt med 15 timmars och kanske få förlängt sen. Eller ska jag vara lite rikare och jobba heltid och kanske få förlängt? Vad tycker ni? Nu frågade jag förstås inte hur mycket jag skulle tjäna på Lidl, men ändå? SVÅRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0