Lite träning idag

Efter Desperate igår så gick vi ner till Statoil och köpte snus. Det var väldans lång kö där så det var powerwalk hem så vi skulle hinna se Lost =) Sen låg jag i soffan och läste Steig Larsson tills x-files började.

Idag har det inte hänt så särskilt mycket. Åkte till Kristoffers mamma på dan och åt lövbiff med sallad, mumms! Åkte lite på stan sen, och gick in på ÖB. Kl 6 åkte jag och tränade med Malle. Väldans jobbigt idag var det. Speciellt ben träningen. Det var väl nån månad sen jag var där sisst, så det var kanske inte så konstigt att det var jobbigt. Men skönt ändå efteråt. På vägen hem så såg jag att pappa var i garaget på Håstaholmen så jag svängde in där också en snabbis. Tänkte åka och hålla Malle sälskap sen. Men det vart att vi beställde sallad och kikade på tv istället, för vi hade ju inte ätit kvällsmat. Nu sitter jag här, och efter att jag skrivit klart så ska jag fortsätta på boken. Den är ju så spännande!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0