Nu var det länge sedan igen!

Uscha jag läre börja skriva lite oftare nu! Jag har sagt till Kristoffer att han måste säga till mig.

Just nu så är jag fruktansvärt nervös för jag ska på intervju om 2 timmar. Det är nog det västa som finns, orkar inte fundera på vad jag ska säga heller för jag vet ju inte vad dom kommer fråga. Ont i huvet också. Ne usch nu mår jag inge bra!

Nu i veckan så har vi kollat klart på "It". Förstörde lite på slutet när clownen var en jättestor spindel :s
Kristoffer fixa översvämning i köket också. Våran diskmaskin är ju inte inkopplad, så då rinner lortvattnet ut i en hink på golvet. Och när Kristoffer satte på diskmaskinen så glömde han att tömma ut vattnet som redan var i hinken. Så när jag skulle springa in och hämta brev som vi skulle posta så var det blött på golvet. Var bara till och skura det!

Översvämning...


Har haft körtelfeber igen också tror jag att det var iaf, kändes som det. Haft feber och skit ont i halsen så jag inte kunnat svälja. Men nu är det bra iaf.
I fredags så skulle vi ha druckit med Sara, men jag kännde mig inte så bra. Grannen kom och grillade korv, sen skjutsade vi henne till Iggesund. Krille och Rebecka kom sen och drack hos oss. Sen kom Tommie, Fredde och Madde också. Vid 2 tiden gav vi upp så då skjutsade vi folket till Rebecka, sen åkte vi hem.

Krille sjunger vackert i Kristoffers öra

Kristoffer och Rebecka



Jag och Krille posar =p


Lördagen så drack vi iaf. Tommie, Malle och lilla Isabelle kom först. Malle och Isabelle gick hit, och tommie åkte bil. Men girlsen kom först! hehe. Sen åkte dom hem, och senare kom Rebecka och Jenny. Trevlig kväll! Vart Bocksen sen och jag blev utslängd vid 20 i 2 eller nått :P

Malle, Tommie, Isabelle och Kristoffer gömmer sig bakom stolen

Tommie försöker få Isabelle att sova

Nyvaken Isabelle hos mamma Malle

Rebecka och Jenny

Rebecka och Jenny jämför storleken på skorna hehe


Igår fick vi gå hem till mamma och äta korv i ugn för hon hade gjort så mycket! Mycket smaskigt, men det tog lite tid för mig att äta för jag var lite bakis. Senare vart det prommis till Kristoffer mamma för hon hade gjort köttbullar och mos. Också mummsigt! Sen fortsatte vi vår promenad till Söderrå. Väldigt skönt att prommenera i finvädret. Tänkte ju förstås att vi skulle få skjuts hem sen igen från söderrå, men ingen ville skjutsa oss så så ringde vi mamma så fick hon komma. Snällt det! =D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygga skor du! :) Men trevligt hade vi!

2009-05-12 @ 16:11:55
URL: http://holtentjarnochhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0