Plantering

Vaknade kl 9 av att lillebror Alex ringe och väckte mig. Han hade missat bussen och det var 10 min tills han skulle ha nationella, så det var bara till att kliva upp skjutsa han. Jag tror han han prec.

Åkte sen hem. Gick ner på Rimi och handlade. Sen gjorde jag en sak som jag inte riktigt kan berätta än, utifall nån spec ser det. Kan berätta sen. Sen har jag diskat lite och planterat mina blommor. Hoppas att dom trivs och växer där jag satt dom.

Åkte en sväng på stan för vi hade lite tråkigt. Kika in på Bergströms. Farligt det med Kristoffer. Och även den här gången lyckades han handla för 1400 kr :P Han köpte en triggerfinger. Jag som tänkte köpa den åt han när han fyller år! Så nu får jag fundera ut nått annat. Alltid samma sak när det börjar närma sig han födelsedag. Då köper han typ allt han önskar sig så det inte finns nått kvar, inget han blir jätte glad över att få iaf...Han ska alltid komma på vad han kommer att få också, så det blir aldrig nån överaskning. Han kan ju inte hålla sig nån gång :P

Sitter nu och väntar på att få komma och fira Malle, medan Kristoffer leker med sig nyfunne vän ;) Tänkte gå ut och ta bort gräs mellan plattorna medan, eller diska. Får se...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0