Olala vilken bil

Efter att vi hade varit hos Michaela igår så gick vi en sväng runt slingan här uppe på Håsta.
Sen kom Kristoffers mamma en sväng.
Fick åka pappas nya räser också! Lite sweet bil. En Chevelle som låter så gött. Den har jag tjatat om hur länge som helst att få köpa, för den har stått i garaget bredvid pappas. Åsså köpte han den! Men jag hade inte kunnat köpa den nu ändå, eftersom jag inte har nått jäkla jobb! Lagom less nu på att vara pank! Jag hoppas verkligen att jag får jobba kvar på Forsa i höst! Eller att jag får nått annat! Pallar inte att vara arbetslös en vinter till...

Här är bilen. synd att den var lite smuttsig...



Fin regnbåge vid lillfjärden :)


Jaja, sen gick jag till mamma iaf och gav henne massage och prata lite skit.
Åkte sen och köpte cigg till Tommie och snacka lite utanför han. Sen hem och fortsatte läsa på andra boken av Steig Larsson. Var typ 2 månader sen jag började på den. Sen praktiserade jag ju på dagiset, så då orkade jag inte läsa. Var lite svårt att komma ihåg vad som hade hänt. Men jag kom in i den igen nästan på en gång. Dom är ju så fruktansvärt bra!

Nu väntar jag på att mamma ska ringa. Vi ska dit och äta lunch :) Sen förhoppningsvis får vi åka till Tommie, Malle och Isabelle och kika film! :D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0