Dyrkade Ra i helgen bla.

En fråga till att börja med. Ska man ha träningsverk i 4-5 dagar så man knappt kan gå? Hmmm....

Fredag morgon tvättade jag och satt på uteplatsen och solade en timme. Fick inte särskilt mycket färg.
Kristoffer åkte sen på systemet med Linus, och jag åkte till Söderrå för å lämna Rocky till pappa. Han skulle åka till stugan så då fick Rocky följa med och få lite helgsemester. Sen blev det party. Trevlig kväll. Vi spelade ett frågespel också som Kristoffer köpte. Blev lite tokigt ibland när jag skulle läsa. Det stog Gitarr-riff, och jag läste Giraff-riff. Haha!

Mamma och jag åkte till stranden på lördag vid 12. Satt och solade och jag badade 3 gånger =D Vi var helt själv på stranden. Det kom några andra en sväng som hade en hund som hette Tage hehe. Var kvar till 5 ungefär, så nu är jag knallröd, och svider gör det! Hoppas det går över snart, fett jobbigt. Kunde inte stå i solen idag för det sved så mycket, så  jag fick gömma mig bakom mamma när det  inte fanns nån skugga att stå i...Kommer färgen säkert bara att flagna bort. Dummt!
Sen var det bara till och duscha och göra iordning sig för att åka till Bergsjö och cruisa.

 Idag åkte mamma, jag och Kristoffer lite på stan. Köpte mat och åkte upp på Köpmanberget och åt. Krille kom dit sen och spelade minigolf med oss. Jag kom 2:a. Duktigt det när man inte har spelat på några år.
Åkte sen ner på stan igen och träffade Kristoffers moster. Sen handlade vi saker till en tårta som vi gjorde hemma hos mamma. Efter att vi hade fikat fick hon massage och fotfilning av mig i morsdagspresent.

Kristoffer och jag åkte ner till hamnen och försökte fiska stömming, men fick ju ingenting. Lite längre ifrån oss fick dom men där var det ju tjyvtjockt med folk. Så då åkte vi på andra ställen och kikade om det fanns fisk, men det såg dåligt ut. Ska åka ner tidigt imorgon istället när det inte är så mycket folk. Är lite farligt och stå å trängas när dom kastar och ha Rocky med...

Ja det var min helg det. Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag!

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh jag vill också vara med på en minigolfrunda nån dag :D

2009-06-01 @ 10:08:09
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0