En sväng på stan

Gick ner och mötte Malle och Isabelle på stan igår. Gick omkring i lite affärer. Malle kikade på barnkläder. Inne på HM hittade Kristoffer och jag svettband på barnavdelnignen som vi köpte och en hårspray.
Sen gick vi och funderade på vart vi skulle äta. Det är ju omöjligt att hitta en vanlig restaurang med vanlig mat, som är lagom billigt! Tillslut  gick vi mot Kebabhouse iaf, men när vi kom dit bestämmde vi oss för Bangkokkajen istället :P Det var mumms det! Buffé, och kaffe efteråt. Mycket  trevlig dag på staden :)
Gick sen hem. Fredde kom hit och lekte med Kristoffer, och jag gick till mamma en sväng. Sen åkte vi och höll Malle lite sälskap igen.

Tog den här från fönstret vi satt vid. Blev fint, även med min skitkamera

På Bangkokkajen kröp Isabelle omkring och vinkade

Här får hon smaka lite vatten av mamma Malle


Nu har jag duschat. Kristoffer ligger och sover. Han kunde inte sova så bra inatt för jag tror han är lite sjuk. Hoppas han mår bättre idag.
Kanske blir lite party i vanlig ordning, eller imorgon. Vi vet inte riktigt än. Skulle ha firat Malle, men dom vet inte om dom har nån barnvakt :( Synd, jag som har längtat! Annars blir det nog utgång ändå, så får vi fira henne och Kristoffer nästa helg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0