Lite allt mögligt

Vart inte att vi åkte till Tommie och Malle igår iaf. För Tommie skulle jobba. Åkte ut till gräsmaln med Linus och Gin istället så hundarna fick leka :) Linus filmade, så jag tänkte höra om han kan skicka över filmen så jag kan lägga upp den, för jag glömde ju kameran hemma. Sen på kvälla så cruisa vi på staden.

Idag klev jag upp kl 9. Duktigt av mig. Mamma och jag åkte till moster och hämtade blommor från hennes trädgård. Fick "övningsköra" cheva dit och hem. Gick riktigt bra faktiskt.
Åkte hem sen och planterade blommorna här på uteplatsen. Kommer bli fin fint det sen när dom har växt till sig. Kan ju ta kort på det då, nu är det bara gröna blad...Om jag inte har sagt det förästen, så har ju tältet blåst sönder, så nu har vi inget. Ser lite tråkigt ut utan det. Linus och Fredde kom på besök också idag.

Sen åt vi ärtsoppa....booring. Men var inte så hungrig ändå. Krille kom hit sen och Kristoffer och han satt och jamma ett tag. Tog sen en sväng till gräsmaln, så Rocky fick springa lite igen. Åt daimglass å :)
Sen blev det Frasses...fy, är fortfarande dö mätt!
Kristoffer sitter nu och spelar in en ny låt. Kan lägga upp den sen kanske, när den blir klar. Krille ligger i soffan och dricker kaffe och hjälper Kristoffer lite.

Får se om det blir Kristineberg ikväll istället, eller om det blir imorgon.
Puss och hej!

Rocky på gräsmaln



Kommentarer
Postat av: ewa

Du vet att de står lite allt mögligt som rubrik va? funderade på om de var medvetet eller inte hahaha

2009-05-22 @ 11:31:16
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe nej då det var medvetet sörru :p Men det är ju bra att du är uppmärksam :)

2009-05-22 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0