Vovsingar

Igår åkte Kristoffer, jag, Rocky, Linus och Gin till Lintjärn. Hundarna badade och lekte, medan vi drack kaffe. Mycket trevligt och roligt. Gin kom ner rusande från backen, och fick inte stopp. Så han sprang rakt in i Kristoffer så han gjorde världens praktvurpa. Också skulle dom absolut ruska av sig breddvid oss. Tokiga hundar!

Rusk!

Studs!

Gin

Gin badar! Duktigt!

Följa John



Mer rusk

Lill tigga, Linus har godiset

Linus tog pinnen av Rocky...

...Och gav den till Gin, men han fick inte ha kvar den så länge...



Man ser spåren efter att Gin och Rocky sprungit runt, runt bänkarna

På vägen hem satt dom så snällt tillsammans i bakluckan


Åkte sen en svän gpå stan. Sen till Söderrå och hämtade spå och krokar så vi kunnde fiska strömming. Pappa sa att jag kunde få lite pengar om jag fiskade upp en hel hink åt han, så jag ska försöka göra det. Vi provade lite igår ute vid Reffel, men där var det ju heltomt. Ska fiska nere i hamnen idag istället, för det verkade som att dom fick mycket fisk där.
Efter fiskeförsöket igår, så åkte vi till Tommie och Malle och kollade på Walk Hard. Jag tyckte den var llika rolig som förra gången jag såg den, om inte roligare. Hoppas dom gillade den också.

Nu håller jag på och tvättar. Funderar på om jag ska gå ut på uteplatsen och sola lite medan jag väntar på tvätten...

Talliho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0