Vovsingar

Igår när jag hade gått ut igen och ränsade mellan plattorna så kom Linus med sin hund. Rocky och han lekte  här på uteplatsen. Fy vad lortig Rocky vart, jag tror han måste duschas. Varje gång Linus skulle ge sin hund godis så kom Rocky och tog den.
Kristoffer bytte strängar på sin akustiska gitarr, så nu kan jag försöka lära mig nått. Men jag kommer nog lessna när jag inte kan nån gång.

Rocky och Gin leker







Hela tiden skulle dom in i buskarna

Rocky försöker sno Gins godis ur Linus hand


Just ja, det som jag inte kunde skriva igår, var att jag bakade en jätte god kaka till Malle, som hon fick i present igår kväll när vi var där.



Fy vad det blåser ute idag! Vårat partytält har ju blåst sönder...vette tusan vad vi ska göra med det där. Gämt när det blåser så får man ju gå ut flera gånger och ställa upp det igen!
Håller på å tvättar nu, sen kanske vi ska gå en sväng med Malle på staden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0