Korsstygn

Igår på morgonen så åkte jag till Forsaträ och lyssnade på nån tant som pratade om pensionsfonder. Men det var ganska onödigt att åka dit för jag fick ju inte spara i nån sån fond förens jag blir 25. Ganska elakt tycker jag. Varför inte lixom, är väl lika bra att börja så tidigt som möjligt?

Sen när jag kom hem så tog vi en promenad runt slingan i "fin"vädret. Var rätt skönt ändå, men Kristoffer satte på sig sina vinterskor som han inte haft på ett tag så han fick ju världens blåsa på lilltån som inte såg så skönt ut. Usch. När vi hade kommit hem så kom Fredrik hit, så pojkarna spelade ishockey medan jag satt vid datan. Då passade jag på att beställa hem lite korsstygns mönster. Det blev väldans dyrt, men det är ju kul och jag ska ju ha nått att födriva tiden med =) Jag köpte ett bebistäcke/filt, en födelsetavla och en julduk. Det blev 1000 kr! Men lätt värt! Men jag vet då inte om jag hinner klart med julduken till årets jul, det får vi se.





På eftermiddan kom Malle och Isabelle hit och spelade TP. hehe var lite krångligt i början när Isabelle också ville vara med och flyttade på alla saker, men sen hittade hon på annat att göra. Men det var svåra frågor. Är inge vidare bra på sånna där frågespel jag, men ändå så tycker jag att det är så kul :s

Ja idag hoppas jag att jag får förrådet städat iaf. Måste ställa i ordning där så jag får plats med mer saker som står här inne i skrubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0