Roadtrip

Äntligen hemma! Klev upp kl 6 imorse och for. Åkte till Stömsund typ 40 mil uppåt. Kristoffer skulle dit och prata med en kund han haft som vill ha nått samarbete. Lät bra iaf =) Först när vi kom dit så åkte vi på Folketshus för han vi pratade med skulle äta lunch. Han bjöd oss på mat också, men vi tackade nej. Sen åkte vi tillbaka på kontoret, och medan dom satt och pratade så gick Rocky och jag på promenad en sväng. Sen gick jag in ett tag, men jag blev lite orolig för Rocky för det var så kallt ute, så jag gick ut igen och lekte med han så att han skulle bli lite varm, sen gick jag in igen en stund. Runt 4-5 tiden så åkte vi hemåt. Letade en Sibylla på vägen, men det tog så lång tid så vi fick nöja oss med McDonalds. Nu har jag kört i typ 5 timmar och är väldigt trött. Missade Ullared gjorde vi också, så jag tänkte ta en snabbdusch och sen kika på det om jag orkar hålla mig vaken.

Så här fint är det uppe i Norrland! När blir det så här?
Är ju lagomt mycket på kortet också, så så kan det väl bli här snart =)



Kanske ska dra lite om helgen också. Hände inget roligt alls. Linus var ju här i fredags, vilket var roligt =) Men i lördags så gjorde vi inte mycket förutom att hämta Linus på Statoil och skjutsa hem han på natta. Och inte hände det då mycket i går heller. Men det blir nog mycket göra den här veckan kanske så det jämnar ut sig.

Bebisen mår bra! Sparkar och har sig. Haha igår kväll när jag låg i soffan så sparkade han/hon väldans hårt, så att vi såg på utsidan. Det är så kul när bebisen är vild och man riktigt känner att den är där och att allt är bra. H*n har vart rätt lugn av sig några dagar, tills igår då. Men så gör h*n ganska ofta. Är lugn några dagar, sen sätter h*n igång, och då blir man glad =) Är så mysigt!


Kommentarer
Postat av: ewa

ja när ska vi få snö??fast jag tycker de är rätt skönt utan snö nu när jag kör bil;)haha

2009-11-24 @ 08:22:04
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe ja men det blir ju så fint =) Du får köra försiktigt! Jobbar du kvar på dagiset?

2009-11-24 @ 11:14:11
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har din lördag varit bra?:)

2009-11-28 @ 22:30:20
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0