TP

Igår åkte jag till pappa en sväng och donade med mitt skåp som jag har gjort på jobbet som ska vara under tvättstället i badrummet. Vi spacklade och slipade och spacklade igen. Ska dit sen när jag har köpt målarfärg och göra klart den. Sen på kvälla så kom Linus och spelade TP igen. Ja det gick ju sådär för mig, men jag kom ikapp på slutet faktiskt =) Och i fredgas så kom jag på delad andraplats med Linus.
Sen fick vi åka en sväng med Linus och kika på allt fyllefolk på stan.
 
Idag var vi ute ihög med Rocky i finvädret. Och snart kommer Grannen hit och hälsar på.
SYnd att vi glömde bort att det var Hoffmaestro idag, annars hade vi vart där ikväll. Får se sen vad som händer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0