Parmiddag :P

Igår kväll bjöd vi hit Michaela och Björn på tacos. Mycket trevligt. Fick ont i kinderna för jag satt och skratta hela tiden, och när jag inte skrattade så tokflinade jag istället. Fick höra lite skönsång också.
Senare på kvällen så ringde Pernilla och frågade om vi ville komma  till henne istället där Tommie och Lars var. Så då åkte vi dit, och blev kvar till 2 tiden. Vart lite trött där så jag råkade nicka till några gånger. Så jobbigt när man inte kan hålla sig vaken när man vill. Är lite pinsamt att somna överallt...Men det var inte bara jag som var trött. Fanns dom som somnade helt också :P Hehe!

Idag så har vi bara degat än så länge. Väldigt skönt! Klev upp ganska tidigt (runt 10 :P) och kikade på tv. Sen åkte jag på Rimi och köpte mackor, som vi åt till nya Harry Potter. Tror vi ska åka och släppa Rocky en sväng så han får springa av sig sen.

Hoppas ni haft en bra helg också! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0