Tacokväll

Igår när jag kom hem från jobbet så var Maria här och hälsade på. Efter att hon hade åkt hem så duschade jag, och sen åkte vi med pappa och kikade på en bil åt mig. en skrutt som hade stått i typ 3 år, så där vart det då ingen affär inte.

Kl 8 åkte vi till Granne och Björn i Iggesund och blev bjuden på tacos! =) Sen satt vi där ute på Björns altan och tjattrade till kl halv 3 på natta. Var ett tag sen man hade en sån trevlig fredgaskväll. Det tackar jag mycket för! 
På vägen hem drog en titt på stan och skjutsade hem Tommie.

Idag har vi bara sutte hemma och degat. Käkade pizza och kollade på Johan Falk. Skönt att bara få slappna av ibland å. Har hittat en bil på blocket nu, men får inte tag på dom som säljer den. Isåfalla så kanske det blir en tripp till Hofors, men jag antar att den redan är såld, för det var fett billigt.
Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på. Vore trevligt att hälsa på nån så här på lördagskvällen, eller om nån ville hälsa på här? Får se vad som händer. Jag får väl uppdatera imorgon om det då, om jag kommer ihåg det.

Ja det var allt för i dag. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0