Full rulle

Sen i onsdags har det vart full rulle. På onsdagen efter jobbet så åkte vi till pappas hus i Iggesund och målade väggarna i garaget. Sen när vi kom hem vid 7-8 tiden så lagade vi mat och mammsen kom förbi.
I torsdags så fortsatte vi och måla efter jobbet. Och idag slutade jag halv 12. Åkte hem och åt, sen stack vi till hög och fiskade och hade femkamp med jobbet. Väldans trevligt var det! Jag fick ingen fisk själv, men jag fick andras fiskar. Så imorgon ska pappa laga middag till oss, blir nog gott det.
Chefen vår åkte i plurret också. Bror min och en till slängde i han för han skröt så mycket att hans lag (som jag var med i) vann femkampen, och att han fick upp två fiskar :P
Kl 7 åkte jag hem och duschade och sminka mig, sen åkte jag till Pernilla där Kristoffer, Grannen och Tommie var på fest. Efter att jag skjutsat ner dom på stan så åkte jag hem och betalade räkningar...kul fredgasnöje det å. Sen somnade jag i soffan en stund, tills jag skulle hämta folket igen.

Idag åkte pappa och jag på stan och shopade lite. Eller han shopade och jag höll sällskap och var smakråd. Fick en fin kudde till soffan av pappa, men jag vill ha en till också så jag läre nog åka och köpa mig en till. Sen åkte vi hem hit och lagade spagetti och köttfärssås.
Ingen aning om vad som händer ikväll...ska hjälpa pappa med datorn iaf, eller om vi tar det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0