Fattigast

Hej där!

Idag åkte vi på stan en sväng och hämtade ut ett paket till Kristoffer. Släppte lös Rocky på Hede så han fick springa av sig lite upp och ner för backen. Sen kom Tommie och Malle och hälsade på. Tommie skulle försöka hjälpa oss med xboxen, men det vart inget bättre. Sitter fortfarande och letar en lösning...
Sen lagade vi stuvade mackaroner och köttbullar men det vart inte så jätte bra, för mackaronerna blev ju klar för fort så det blev rinnigt, fast jag gjorde som det stog på paketet. Lite synd för det är ju så gott när det blir så där krämigt =) Åkte och hälsade på hos Tommie och Malle och fick nygjord, mummsig microkladdis!

Forsträ ringde idag och ville att jag skulle jobba nästa vecka, vilket är bra. Men blir så krångligt och jobba då och då och hålla på å krångla med a-kassa helvete. Kan dom ge mig fast jobb då! Vill ha pengar! Så jäkla less på att inte kunna handla nått, och det är ju så mycket jag vill ha nu! GE MIG PENGAR!
Har sökt ett annat jobb idag, men det läre man väl inte få. Jag får ju ingenting av det jag söker. Måste vara fett dålig på att skriva CV när ingen ens hör av sig...väldigt less på det här nu. USCH!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Jag tycker iaf att ditt CV blev bra :)

2009-09-18 @ 14:30:26
URL: http://www.hedblom.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0