Vill flytta nu!

Jag vill också bada badkar med min bäs! Jävla skit hus, vad less jag blir! Ge mig ett nytt nån gång!

Imorrn ska vi äntligen till bvc. Hoppas hon har någon idé och förklaring på varför lillstumpan vaknar varannan timme på nätterna...Börjar bli ganska tröttsamt nu. Jag har provat att ge henne ersättning sissta måltiden innan hon somnar, men det funkade inte heller...

Hon sover från typ halv 8 till runt 12 på natten. Efter det vaknar hon varannan timme fram till kl 6. Efter det vaknar hon kl 7 och sen runt 8 sen är det bara att kliva upp...Och hon grinar när hon vaknar på natten, men när hon vaknar vid 8 tiden och vill kliva upp, så ligger hon och pratar och filosoferar och är hur gullig och snäll som helst så att mamma kan ligga kvar en stund och dra sig =) Och förr när hon vaknade på natten så sög hon på tummen bara, tills hon somnade om, men nu gör hon inte det, är bara tutten som duger verkar det som...Men vi får se vad annika säger imorgon. =)





Kommentarer
Postat av: kusse elin

Hej tjejen, eftersom att det inte funkar med ersättningen så kan det ha att göra med närhet! Har ni provat ha henne sovandes bredvid er i sängen nu? Barnen får ju hela tiden olika perioder med vad dom behöver och framförallt vill ha. Det kan ju vara så att hon bara behöver mer närhet just nu...:)

2010-08-17 @ 18:43:11
Postat av: Sandra

Kul att du skriver! =) Man hör ju att det är så många som läser, men inte många som vill komma med tips inte :P

Idag fick hon gröt (hon på bvc sa att vi skulle testa det idag) och ammades istället för ersättning, så vi får se om det blir någon skillnad ikväll. Annars får jag prova med att ha henne hos oss i sängen då. Tack för tipset! =)

2010-08-17 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0