Mario Galaxy

I tisdags hade jag mer energi iaf. Började med en promenad, sen när jag kom hem så dammsög jag och skurade golven. Sen åkte vi med Kristoffers mamma på Beier för hon skulle ha målarfärg också hämtade vi ut Mario Galaxy som vi har väntat på så länge. Kristoffer köpte det på tradera och  han som sålde det hade skickat fel spel till fel person så han trodde att han han skickat vårat. Men det hade han inte, å det tog några dagar tills vi fick det.
Sen åkte vi hem och tänkte spela det med då ville Kristoffers mamma prova TP istället så då spelade vi det. Pappa kom sen på besök och då bjöd vi honom på semla. Hur gott som helst, skulle ju kunna äta hur många som helst! Efter att han hade åkt så gjorde vi middag och Linus kom hit och spelade Mario med oss. Men först måsta han ju kika på OS. Det var ju damerna som åkte skidor. Hehe!

Senare på kvällen när Linus hade åkt hem så skulle vi gå ut med Rocky. Då blev det en till långpromenad. Först gick vi till Statoil och köpte snus, sen genom stan och upp vid Läroverket. Det var skönt, men det blir lite jobbigt på slutet. När vi kom hem sen så spelade vi Mario och jag åt en till semla! Sen kikade vi Heroes innan vi gick och la oss.

Har inte alls sovit nå bra inatt...Och inte förra natten heller. Ligger inte så bra nu för tiden. Också måste jag kliva upp flera gånger och när jag gör det så blir jag pigg och vill igentligen inte sova mer. Håller jag redan på och ställer in mig på att kliva upp och mata bäs tro?
Kristoffer har precis skottat. Nu dricker vi kaffe och snart åker jag till jobbet och hälsar på. Skulle vara årsmöte med facket och dom skulle bjuda tårta. Klart man måste vara där då! =)

Imorgon blir det MVC. Hörs, Hej!

Kommentarer
Postat av: Malle

Ja det är väl så med sömnen har jag läst. Att det är krångligt att sova för att man ska bli van. Hehe jobbigt värre!

2010-02-17 @ 20:48:57
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0