Polarexpedition

Igår tog jag ingen promenad. Jag blev hemma istället och städade. På eftermiddan åt Kristoffer och jag nyttig special-tacos som alla fredagar (nyttig tacos = inga skal, kvarg istället för creme fraiche, fetaost istället för ost och ingen majs). Sen kom Linus hit och då gick jag över till mamma och gav henne massage. Sen när jag kom hem så kollade pojkarna på hockey och OS. Sen spelade vi Mario.

Idag åkte vi och hämtade barnvagnen! =) Ovanligt att gå omkring med en sån, men det gick ju bra! Den var ju väldans skön att gå med. Trodde det skulle vara bökigare när man skulle upp för trappen och in genom dörrar och så, men det gick bra. Längtar som tusan till man har nån att lägga däri! =)



Sen åt vi lunch, och efter det hade vi trisst så vi spelade Mario, men jag blev på sånt dåligt humör när det inte gick bra så Kristoffer slog av det till slut. Sen gick vi ut på en sån där polarexpedition (långprommis i satvädret). Fy tusan vad kallt det är ute! Hade ingen känsel i låren alls. Så nu är vi änteligen inne igen och vet inte vad vi ska hitta på att göra. Blir nog Melodifestivalen sen och mera nyttig tacos. Jag vill ha godis, eller fruktsallad med glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0