Sista föräldrakursen

Igår blev det ingen promenad alls. Var ju inte precis nått trevligt promenadväder! Istället så plockade jag undan lite här och skottade. Klockan 4 åkte vi ner på MVC igen för sista träffen med föräldragruppen. Det var bara vi och två par till där. BM pratade mest om amning och sen fick vi prova andas igen. Och sisst fick vi prova att krysta! Haha. Det var ju lite kul. Jag vågade inte ta i riktigt så det gick inte så bra för mig. Också skulle vi flåsa som hundar när man hade krystat färdigt, så då kom hon fram till mig så jag kunde visa henne. Haha ruskigt pinsamt.

Vid 6 tiden åkte vi och hämtade mamma från jobbet och passade på att gå in på Boa för vi tänkte köpa Mario till Wii, men det var så himmla dyrt så då blev det TP istället. Det var ju jätte kul att spela det. Linus kom hit med Gin också och spelade medan Gin och Rocky låg under bordet och snuskade sig. Jag som tänkte duscha Rocky tidigare på dan, tur att jag inte gjorde det för fy så slemmig han blev =P

Kom på lite fler saker om graviditeten. En sak är när jag sover på nätterna, och ligger för länge på samma sida så får jag ont i höften. Och igår hade jag ont i ryggen så jag kunde inte sitta still i soffan, så då fick Kristoffer massera mig och då blev det lite bättre. Halsbrännan har kommit tillbaka också, var ett tag sen jag hade det. Igår var den ju fruktansvärd. Är väl järnpillrenas fel. Jag tog en samarin, men den han inte hjälpa innan jag somnade.

Idag blir det en promenad iaf. Och förhoppningsvis så kommer Linus hit ikväll och spelar mer TP med oss! Annars vet jag inte vad vi hittar på...Ha det gött! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hundarna snuskade och rocky blev slemmig? hmmm :S inte trevligt inte :(

2010-02-05 @ 14:37:05
URL: http://hedblom.nu
Postat av: Stina .

Jag fick oxå sådär ont i höften förut om jag låg på en sida för länge . Men inte nu längre . Nu gör de ont lite överallt hur jag än ligger istället, så ligga är inget jag föredrar längre . de är faktiskt mest jobbigt när de börjar bli kväll & man måste gå & lägga sej :P

2010-02-05 @ 17:44:47
Postat av: Sandra

Uscha då det låter inte alls trevligt. Jag som älskar att få gå å lägga mig och mysa i sängen =)

2010-02-05 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0