Beslutsångest

Sitter och letar recept på det jag ska baka tills jag fyller år. Finns ju hur mycket som helst så jag kan inte bestämma mig! Vill baka allt, allt, allt! Blir ju så himmla sugen också!
Har iaf hittat massa grejer jag vill baka, men jag kan ju inte baka allt. Och jag vet inte vad jag ska göra för tårta...Svårt det här, spec när jag inte vill ha en massa hemma sen. Det ska lixom ta slut samma dag också helst annars sitter jag ju och proppar i mig varje dag, och det vill jag inte. Och Kristoffer blir ju sugen stackarn.
Sitter jag här och visar allt gott som finns så han blir frestad. Taskigt av mig. Men jag vill ju bara att han ska hjälpa till att bestämma eftersom att han får smaka då när jag fyller år. Då är det ju kul om det är nått gott. Och jag blir ju också frestad nu och får ingenting. Uscha stackars oss!
 Så nu kan jag inte kolla på nå mer recept. Då kommer jag bli på dåligt humor när jag inte får nått nu! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0