Bowlade lite hårt...

Gårdagen började med en kort prommis med Rocky. Sen gick jag hem och gjorde smörgåstårta. Tror bestämt att jag börjar få vatten i fötterna, för fy vad det värkte sen hela dagen efter att jag stått upp och gjort tårtan. Tyckte tårna såg lite knubbiga ut också på kvällskvisten....Uscha vad jobbigt. Känner inte alls för att gå omkring och vara uppsvälld i 2-3 månader.

Smörgåstårtan, synd att man inte fick smaka den! Men snart får jag en egen!


Vi satt och kollade på Funniest pets and people på eftermiddan. Det gillade Rocky iaf för varje gång det var en hund så gick han fram till TV och kikade och gnällde. Stackarn trodde att det var en kompis här och hälsade på ;P
Vi gick över till mamma och lånade hennes Wii. Riktigt skojsigt! Satt och spelade hela kvällen nästan. Och när vi spelade Bowling, så råkade jag först smälla till bordet med dosan. Och sen ett vattenglas som stog på bordet, så det flög och gick sönder och det sprutade vatten över allt! Till och med upp till taket på taperna...Så efter det fick jag ta det lite lugnare. Tur att inte nått annat gick sönder hehe!
Linus kom hit och spelade Wii och sen skjutspel med Kristoffer medan jag broderade på bebistäcket. Också hade han med sig smarriga muffins! Jag som försöker att inte äta massa sånt på vardagarna iaf, och Kristoffer försöker låta bli helt och hållet. Men alltid när vi tänker så så kommer typ alla med massa godsaker, och lämnar det som blir över också hehe! Men jag tog mig en muffins jag iaf, men inte Kristoffer. Mmmm hur goda som helst, nu blir jag sugen...Men ska inte falla för frästelsen nu redan!

Rocky kikar på sina "kompisar"


Linus muffins!


Imorgon är det dax för föräldrakurs. Väldans nervös för det. Ni får väl höra imorgon hur det gick antar jag.
Nu ska jag "bowla" lite till. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Malle

Åh vilka mumsiga bilder! Hade Linus bakat själv eller? =) Men du kan väl komma över på lite pannkakor nästa vecka? på Tisdag slutar jag fyra, då brukar jag vilja laga till nåt enkelt =) Kristoffer är väl för nyttig för pannkakor nu förtiden? Isåfall får han väl titta på då. Höres!

2010-01-13 @ 18:38:58
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh vad gott de såg ut!!skulle jag vilja ha nu!!.dig ska man stå långt ifrån när man spelar wii iaf;9

2010-01-13 @ 20:04:11
Postat av: Sandra

Nee Linus hade inte bakat själv, det var ju Eva så klart! ;) Vad trevligt! Du får säga till då så får vi se om Kristoffer smakar eller kikar!

2010-01-13 @ 22:37:02
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0