Kyla!

Ja nu ska jag ut i kylan och promenera med Rocky. Kristoffer ska åka på gymmet så då passar jag på att ta mig en prommis. Men är typ 23 minus ute, så nu har jag massa kläder på mig, får hoppas att det räcker till, annars blir det en kort promenad.

Igår kväll skjutsade och hämtade vi mamma och pappa på fest. Fett jobbigt att skrapa rutorna, det var ju omöjligt. Jag tror vi måste köpa ny skrapa...
Vi spelade Monopol med Krille och Linus också. Och jag vann! =) Så det var skoj. Vet inte om jag vågar mig på det en gång till för då kommer jag nog bli arg om nån tar de gatorna jag vill ha hehe!

Varje söndag så har Kristoffer tagit kort på min mage. Men nu i söndags så glömde vi så då blev det kort i måndags istället.
Bebisen har nå konsiga rörelser för sig tycker jag. Ibland så lixom ruskar/vibrerar hela magen, undrar vad han/hon gör då? Och sparkarna kommer inte alls lika ofta längre, och när den väl sparkar så är det bara nån spark sen inget mer, så nu var det ett tag sen Kristoffer kännde riktigt. Han har känt några småpuffar på kvällen, men inget mer. Lite tråkigt tycker jag. Vi vill känna riktigt =)
När jag är ute och går, så kommer jag en liten bit, sen gör det ont som typ håll på ett ställe på magen som går över efter en stund. Inte skönt alls, vad kan det vara?

Ja nu ska jag ut i kylan! Hej svejs!

Hehe Rocky ville också känna på magen

Kommentarer
Postat av: Malle

Det där med håll har jag för mig att jag också hade. Vettetusan vad det kan vara. Foglossning, eller bebisen som nyps, eller kanske en fis som hamnat på sniskan? Haha.. nä jag vet inte. Snygg bild btw. Måste ta en kaffe nån dag. Var längesen nu!

2010-01-06 @ 13:01:39
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Fin magen:) håll typ mitt fram på magen är sammandragningar. håll där de brukar vara de är vanligt håll:)

2010-01-06 @ 15:17:48
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sandra

Hmm..ja det är inte håll där det brukar vara håll iaf, och ingen fis som hamnat fel =P Det blir bara när jag går, inte annars, och om jag stannar så blir det bättre, sen när jag börjar gå igen så gör det ont...Och det har blivit på samma ställe varje gång, föutom idag då det blev på andra sidan =s Jag får fråga på MVC på fredag =)

2010-01-06 @ 15:29:18
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Postat av: ewa

sammandragningar!!:)

2010-01-07 @ 10:19:53
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0