Wii och v30!

Igår vad jag ute ock gick medan Kristoffer var på gymmet. Det blev en 50 minuters promenad. Och svettig blev jag sista biten upp till håsta. Direkt när jag kom hem så ringde Kristoffer och sa att jag skulle gå ut, för då skulle vi skynda oss ner på stan och köpa ett Wii innan affärerna stängde. Så så länge kunde Kristoffer klara sig utan att spela :P
På kvällen åkte vi till Grannen och Björn i Iggesund och hälsade på. Vi passade på att spela lite Wii också när vi var där haha!

Nu har jag vart gravid i 30 veckor! Gud vad tiden går fort tycker jag. Är bara 10 kvar!
Läste att många mammor säger att om bebisen är livlig i magen så blir den livlig sen också. Kan inte riktigt bestämma mig om våran lilla bäs blir en liten bråkstake, eller en lugnis...Är lite olika det där från dag till dag. Men det kan nog bli jobbiga nätter om det stämmer, för då är h*n i full gång!

Igår kväll köpte jag godis, för det var ju trotts allt lördag. Men sen när vi kikade film och jag åt det, så blev Kristoffer arg när jag åt hårda godisar. Så då fick jag inte äta mer. Tror att han har mer hormonutbrott än vad jag har! Haha!

Idag kom mamma förbi med chokladbollar och spelade lite Wii resort. Säger ju det, att alla kommer med godsaker när vi inte ska äta det! Men gott var det ;) Var nyss ut på en kvällspromenad. Riktigt skönt...att man inte alltid gör det? Nu ska vi se repris på Blåsningen och dricka te.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0