Bilder

Igår var vi på MVC. Det gick bra. Blodtrycket var bättre nu, men jag fick lämna urinprov ändå. Jag frågade BM hur stor hon trodde bebisen var och hon trodde det var en normalstor bebis. Bebisen var inte helt fixerad trodde hon. Men mer fixerad än "lös" iaf eller hur man säger haha!

När vi kom hem så sydde jag lite på täcket som aldrig blir klart, medan Kristoffer jobbade. Sen tog vi oss en promenad, så det blev två promenader för mig igår. På eftermiddan så kom Krille, Linus, Kristoffer och Marcus hit. Så det var fullt med folk här =) Kristoffer var snäll och klippte klorna på Rocky som verkligen behövdes. Väldigt skönt att slippa göra det själv, han tycker inte alls om när man gör det så då blir det inte så ofta vi gör det. Men det gick snabbt och smärtfritt så länge han hade en godis att tugga på =P

Också hade Kristoffer med sig bilderna som vi tog på mig för ett tag sen. Blev ju riktigt bra bilder. Fick bara 3 av dom, men jag vill se alla. Så han ska få skicka över dom sen nått tag.

Idag blir det promenix i vanlig ordning, sen vette tusan vad som händer. Vi får se!


Hehe sexigt ;)

Kommentarer
Postat av: ewa

De var väl fina bilder:)

2010-03-16 @ 11:48:19
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0