Ingen bebis än

Inne i vecka 39 nu och än är det ingen bebis på g...Är ju fortfarande 8 dagar kvar, men jag börjar bli otålig ;)

På fredagskvällen kom Linus hit med en påse godis och spelade Zelda. Blev lite godis kvar som jag sitter och smaskar på nu :)

Igår blev det en långpromenad på en timme ungefär. Sen fick vi tråkigt och jag var så fika sugen, så vi tog bilen ner för å fika på Skutan. Men då såg vi att pappa och Johnny var ute med Impalan. Så då hoppade vi in och åkte på årets första cruisingrunda. Och eftersom att det inte vart nå fika på skutan så åkte vi och köpte fikabröd istället och åkte hem till oss och drack kaffe.

Sen vart det tacos, fruktsallad och Bröllopsfotografen. Rätt bra film...eller ja, den funkade att kolla på. Rätt skönt att se nått svenskt ibland. Speciellt när man äter tacos för då håller men på och kollar på maten hela tiden, så då kan man missa massa viktigt om det inte är en svensk film.
När den var slut så skjutsade vi mamma och Johnny ner på stan. Och när vi kom hem så satte sig Kristoffer och jobbade lite medan jag sov i soffan :P

Idag har vi vart ute och gått. Sen har Kristoffer jobbat och jag har sytt på bebistäcket som inte är i närheten till färdigt..

Annars så väntar vi på att en liten bebis ska komma ut nån gång.
Hoppas det blir snart. Vill inte att det ska gå över tiden iaf =)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag vill också att bebben ska titta ut snart. Du får hoppa och studsa lite så kanske den ploppar ut :)

2010-03-21 @ 21:44:46
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe ja jag får ta och göra det snart tror jag ;)

2010-03-22 @ 17:10:25
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0