MVC v36

Imorse blev det lite stressigt till MVC för att jag var så seg också kom rörmokarna hit så det drog ut lite. Men vi stressade dit och han nästan precis. Men då var Maria sen också så vi fick iaf vänta i en kvart :P Medans så var jag in och vägde mig och tog blod. Hade gått upp nästan 2 kilo, fast idag hade jag jeans och skor på mig så kanske det gjorde lite ;) Blodtrycket var högt idag. Kanske bara berodde på att vi hade stressat, men vi tog om det och då var det lika. Men jag var lite stressad då också, så då fick jag ta ett urinprov. Det såg bra ut iaf, men vi ska dit på måndag och kolla blodtrycket igen. 

Bäsen mådde bra. Huvudet låg neråt. Jag skrev i förra inlägget att jag hade ont på ett ställe på magen, så jag frågade om det idag. Har ju haft det hela veckan, men det brukar gå över om jag masserar lite eller kliar. Tycker det känns typ som ett getingstick på nå vis. Det typ svider, vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men Maria trodde att det kunde vara att bebisens rumpa var precis där och tryckte på, så det var nog inget farligt iaf.

Igår kom pappa hit och skulle hjälpa oss att sätta upp skötbordet. Men då såg vi att det inte fick plats nån stans. Så nu måste vi sälja det och köpa ett skötbord som man kan ha på badkaret som vi ska få istället. Var ju lite dummt att man inte kollade det tidigare... Så är det nån som behöver ett väggskötbord så är det bara att säga till. Så här ser det ut
 
Så nu när Kristoffer kommer hem från gymmet så ska vi åka på stan.
Rörmokarna var hit idag ju och sa att dom skulle komma tillbaka senare och koppla in diskmaskinen, men nu ringde dom och sa att dom hade fått förhinder och ska komma imorrn kl 8 istället.
Så imorgon kanske vi har både badkar och diskmaskin. Vi får se! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0