Spagetti och köttfärssås

Idag vart det en prommis igen. När jag kom hem så bytte jag plats på spjälsängen. Blev mycket bättre nu.
Sen så åkte vi till Krille och han bjöd mig på spagetti och köttfärssås! Min älsklingsrätt och gott var det. Det tackar jag för! Vart kvar där ett tag. Gick sen ut och hjälpte Krille att få igång bilen. Gick inte så bra med mojängen vi hade med oss, så vi fick åka och hämta startkablar. Funkade utmärkt då. Så då åkte vi en sväng runt Rogsta för att ladda upp bilen riktigt.

Kom hem för en stund sen. Snart blir det middag och Halv 8 hos mig. Efter det, Desperate och Cougar Town.
Imorgon ska jag upp tidigt och följa med farfar när han ska besikta bilen. Sen vet jag inte vad vi hittar på för nått.
Willbur håller på och donar för fullt. Måste springa och kissa hela tiden för h*n trycker på kissblåsan så det gör ont. Den där fläcken som svider till ibland är ju ruskigt jobbig...Känns som att det är en fett onödig ond sak att ha också. Men det är väl bara att gilla läget.

Kristoffer sitter och jobbar för fullt, så nu måste jag gå och göra mat så vi inte missar tvn.
Ha en bra förtsatt kväll! Hörs Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0