Snön smälter!

Nu är det inte lika kul att sova längre. Tror att jag automatiskt har ändrat på dygnet också...Somnar mycket tidigare och kliver upp tidigare. Inte mycket skillnad, men lite. Har haft ont i höfterna nu i två nätter. Också får jag skit ont i örat också om jag ligger på nått visst sätt aldeles för länge, men så har jag alltid haft det. Och på det så försöker jag att inte snarka så att Kristoffer ska kunna sova, och då går det ju inte sova, för så fort jag somnar så snarkar jag ju ändå. Det märker ju inte jag då.
Igår när jag var ute och gick så var det ju så varmt. Och jag kännde att fingrarna kändes tjocka och stela och då hade dom svällt så jag inte fick av mig ringarna. Fick ta tvål och kallvatten när jag kom hem, men det var nästan så jag fick blodstopp när jag försökte ta av mig dom.

Fin fint väder idag =) Blir en promenad med Rocky sen. Ikväll kommer Grannen och Björn hit. Där imellan vet jag inte vad vi ska göra. Skjutsa Kristoffers mamma och köpa matta iaf.

Igår åkte jag med Alex och besiktade Johnnys bil. Den gick igenom. Och i onsdags följde Alex och jag med farfar för han skulle besikta sin bil. Kan ju vara lite krångligt det där med besiktningen om man inte vart där på flera år. Det gick bra iaf. Datan i bilen visade nått fel, så då åkte vi på Toyota på engång så dom fick ta bort det. Åkte sen hem till farfar och fikade.

Igår var vi upp till mamma och fikade. Sen kom Tommie hit och drack kaffe. Efter det åkte vi till Grannen och drack kaffe. Sen åkte vi hem och gjorde kvällsmat, och då kom Krille hit och drack te. =) Så det vart massa fika igår.

Och snön smälter! =) Fortsätter det så här så har allt försvunnit till påsk kanske ;) Ne men det har smällt mycket nu. Gången är snart helt framme. Det är inte snö ända upp till taket längre, och nu ser vi in till grannarna som aldrig förr. För det har vart så högt med snö annars och på sommaren så är buskarna i vägen. Men nu är buskarna så nertryckta av snön så de är lägre än staketet...Undra hur dom kommer se ut i vår. Låg och bred kan jag tänka mig. Men det går ju att klippa till också reser dom sig väl igen.

Kommentarer
Postat av: ewa

Ja härligt med vår!!Mne de ska ju bli kallare igen och komma lite mer snö.. men hoppas de smälter bort fort.

2010-03-12 @ 10:23:33
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0