23 Mars

Hua vad det tryckte på neråt i bäckenet igår kväll och i morse. Också har bebisen vart helt vild och sparkat på urinblåsan så jag har måsta gått på toa flera gånger. Börjar det blir trångt för Willbur så h*n vill ut?
Börjar bli nervös nu. Är rädd att det bara smäller till och gör skitont helt plötsligt..men så blir det väl inte? Ne inte tror jag det är dags nu inte. Har kännt att det trycker på förr med, men nu tänkte jag bara på en massa saker och vart nervös därför.

Har inte så mycket att skriva om nu för tiden.
Igår städade jag och sen åkte vi till Grannen och drack kaffe.
Imorse klev jag upp halv 7 för jag skulle skjutsa mamma. Sen åkte jag hem och gosa ner mig med Kristoffer tills jag skulle hämta mamma igen.

Sen ska mamma och jag på Kjelles, och kl 14 ska vi lämna in bilen för att plocka ur airbagen.
Kom och tänka på en sak..Har vart så sugen på ost och kex nu den senaste tiden och tänkte att det får jag ju äta snart. Men så läste jag om amning och mat och då var det ju samma saker man inte skulle äta som när man är gravid. Så får inte jag äta sån dära mjuka goda ostar med kex då och fira att våran bebis har kommit?



Kommentarer
Postat av: Stina .

För mej small de till & gjorde skitont helt plötsligt :P Men hellre de & att de går fort, än att jag ska ligga & ha ont i hundra år, tycker jag iaf :) .

2010-03-23 @ 17:53:30
Postat av: Sandra

Hehe ja det är ju sant. Funkar nog när man inte är beredd på det =)

2010-03-23 @ 22:59:07
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0