MVC v39

Igår lämnade vi ju in bilen på bilmetro för dom skulle plocka ur airbagen. Då sa dom att vi skulle komma och hämta bilen innom en timme. Medans de fixade det så åkte vi och drack kaffe hemma hos Linus. Sen åkte vi så vi skulle vara tillbaka innom en timme. När vi kommer dit så får vi först stå och vänta en kvart på att någon överhuvudtaget skulle komma till kassan. Sen kommer det en snubbe och säger att det tar yttligare 20 min innan bilen är klar! Då vart jag lite arg. Och Kristoffer sa till mig att det säkert skulle gå på 2000 när det tog längre tid så då blev jag mer arg och var beredd på att fejka en gråt och oja mig över "att vi ska ha råd med barnstol osv", för dom sa att det skulle gå på runt 1000 kr. Till slut när dom var klar så gick det på 1078 typ, så då slapp jag ju det. Men jag satt med en arg blick hela vägen hem för jag var less på deras service. Lite hormoner som spökade kanske?

Imorse åkte vi på MVC. BM tyckte allt såg bra ut. Bebisen var fixerad. Jag hade gått ner 1 kilo. Vi pratade lite om förlossningen, hur vi kände inför den osv. Vi bokade in en ny tid på måndag också då det är beräknad förlossning bara utifall. Hon tyckte inte det behövdes egentligen men vi tycker det är kul att gå dit så vi sa att vi ville det =)
Inte för att vi kommer komma dit ändå, för vi har bokat in oss på fredag-lördag nån gång så ni vet det hehe ;)

Efter det besöket så åkte vi och grattade Linus. Fick smarrig smörgåstårta och kaffe. Gin var lite ledsen för att vi inte hade med oss Rocky, så det är bäst vi tar med han nästa gång.
När vi kom hem så vart det promenad och sen lunch. Har inte gjort så mycket mer idag. Var hem till Kristoffers mamma en sväng och hälsade på katterna.

Jag mår bra för övrigt. Kristoffer är trött för att jag snarkar hela nätterna så att han inte kan sova, men det är bara att vänja sig vid det för snart är det en bebis som skriker istället =)
Jag hoppas verkligen att min nästäppa och mina snarkningar försvinner sen. Det är ganska jobbigt att vara täppt och överdosera nässpray, och att bli väckt stup i kvarten för att jag ska sluta snarka.
Ringarna törs jag inte sätta på mig igen sen en av dom nästan fastnade när jag svällde upp under en promenad. Fötterna sväller och kliar på kvällarna men annars så har jag klarat mig rätt bra med sånt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mallie

Jag hade ju också planerat att föda på helgen eftersom dom har godare mat på sjukhuset då. Men tyvärr blev det inte så men jag håller tummarna för er. Nästäppan släpper nog när du fått lätta på trycket. Och det är ett under att du kunnat haft ringarna så länge! Inte många som kan det inte :)

Jag har fått för mig att det är imorrn det händer! En våffelbebis =) Om inte kanske vi kikar förbi. Höres i såfall :P

2010-03-24 @ 22:54:03
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja vi får väl hoppas på att det blir en liten våffelbebis =) Hör av er ni om ni vill komma förbi, ni har ju Isabelles stol kvar här också som ni kanske saknar? =)

2010-03-25 @ 09:16:48
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0