Fastanställning!

Örsk inte skriva nå mycke idag. Men känner att jag måste skriva lite iaf så att ni inte går och funderar på om jag ligger på BB eftersom att det är dåligt med uppdateringar =)

I fredags ringde chefen på Forsa Trä och frågade om jag ville ha fastanställning. Ja visst ville jag väl det. Så efter promenaden så åkte jag dit och skrev på papprena =) Gud så skönt det är! Nu slipper man fundera på pengar och jobb. Härligt!

På kvällskvisten så bjöd vi Joel, Alex och Linda på bakadpotatis och till efterrätt så gjorde vi en pepparkaks cheescake som dom gjorde på Halvv 8 hos mig nu i veckan. Vart en väldigt trevlig kväll! =)

Igår var vi och hälsade på Krille, sen följde han med hem till oss och åt tacos. Efter att han hade åkt hem så kollade vi på Småstadsliv 1. Skoj!

Och fortfarande ingen bebis! Nu vill jag inte vänta längre.
Har kännt av lite "mensvärk", men inget mer. Jag hoppas h*n är på g snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0