Morsdag

Åkte på Kjelles för att handla blommor till våra mammor. Var det just nå proppat där då!? Det var kö till kassan enda ner till lampavdelningen! Och ni som vart där vet att det är långt! Och inte går det särskillt snabbt där heller eftersom att det ska packas ner blommor. Men vi hittade en varsin fin blomma till våra älskade mammor iaf =)

På vägen hem åkte vi förbi Söderrå och plockade upp lillebror (Alex) hos storebror (Joel). Passade på att kika in i huset också. Joel och Linda har hållt på å tapetsera och måla om. Gud så fint det blev! Längtar tills vi får fixa och dona i vårat hus...men det kommer jag väl ångra att jag sagt ;P
Passade på att handla också på vägen hem.
Sen gick Olivia och jag över till mammsen och åt tårta. Och sen åkte vi till Maria och fikade där. Så det vart mycket onyttigt denna dag, men man får faktiskt synda lite när man firar mammorna =D

Senare på kvällen, efter att Olivia hade somnat så kollade vi på American Virgin (inte sån jätte bra film), och åt ost och kex! Som jag har längtat efter det, och gott var det! Funderade ju förut om man fick äta sånt när man ammade. Och jag frågade Annika på BVC och hon sa då att man inte behövde tänka på vad man åt, så jag hoppas väl att det är så då.
Jag hade en mycket bra första morsdag =) Fast jag saknade lite frukost på sängen ;P

Idag gick Olivia och jag på promenad. Sen skjutsade vi Maria på Jysk för hon skulle köpa två dynor. Då hittade vi en utemöbelgrupp som vi väldigt gärna ville ha. Så vi får se om vi åker och köper det nån dag...Sen åkte vi ner till hamnen och kollade på när Linus fiskade strömming. Han fick några stycken, men jag tror bestämmt att det nappade bättre när Kristoffer höll i spöet ;) Dom fick upp några stycken iaf. Och blåste kallt gjorde det, hua! Tur att vi fick lite kaffe av Linus så man vart lite varm en stund. Olivia låg och kollade i vagnen, men sen somnade hon när jag gick lite fram och tillbaka.

Också avslutar vi med lite bilder. Lite tråkigt kanske när det bara är bilder på plutten, men jag är ju så dålig på att komma ihåg kameran när vi ska någonstans. Ska försöka bli bättre på det...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0