Olivias snattningsdebut

Mammagruppen igen i torsdags. Den här gången fick jag med mig Stina iaf, hon fick byta grupp kvällen innan som tur var! Så vi gick ner tillsammans. Det vart ingen prommenad, för alla tyckte att det var för dåligt väder. Så vi vart sittandes inne i det där rummet i en och en halv timme. Tre utav mammorna satt och pratade typ hela tiden, medan Stina, jag och en till kollade på! Haha! Det var ju tur att dom pratade iaf, annars hade det blivit sån där jobbigt pinsam tystnad. Men det blir nog bättre ju mer vi träffas får vi hoppas på.
Olivia somnade i vagnen på vägen ner, men när vi var precis utanför så vaknade hon så klart =P Men hon satt snällt ett tag och kollade på dom andra bebisarna =) Sen vart hon lite gnällig för hon var så trött, så hon somnade 10 min innan vi skulle gå hem. Nästa gång ska vi ut på stan och fika. Får se hur det kommer att gå!

Efter det så åkte vi och köpte regnskydd. Det var ju på tiden! Sen åkte vi hem och jag klippte Kristoffer. Efter middagen så åkte vi till hög med Linus och Gin. Synd att jag inte hade med mig kameran, för Gin simmade för första gången! Duktig han!
Efter det åkte vi hem och kollade på delfinalen av Melodifestivalen. Pinsamt att Sverige åkte ut. Jäkla skit tävling! Ska inte kolla nå mer på det där. Det fanns ju många fler låtar som var mycket sämre! Men folk är ju så dum i huve så dom röstar hellre på grannlandet än på den bästa låten! Ska inte kolla nå mer på det där iaf!

I går så kom Stina och Alice förbi på lite fika. Det var mycket trevligt =) Får vi allt göra om!
Efter att dom hade gått hem så kom Kiffe och Christine hit och fikade. Sen åkte vi till gräsmaln med dom så att Rocky och Maja (deras hund) fick leka lite grann. Men dom var inte så jätte sugna för dom hade redan lekt så mycket här hemma innan. Sen åkte vi på Maxi och handlade kött för vi skulle grilla. Kiffe hittade två bollar som han skulle köpa till hunden. Och dom la han på Olivia medan vi handlade. Sen när vi skulle betala så var det ju ingen som tänkte på att dom låg där! Så det upptäckte vi senare. Olivia vart väldigt tidig med sin snatteridebut ;) Sorry Laila! Vi får betala dom nästa gång vi är där och handlar! hehe!

Efter den lilla insidenten åkte vi hem och grillade. Vart ju hur gott som helst! Lite synd att kebabspetten var slut!
Efter att vi hade ätit, så kom Grannen, Björn, Viktor och Thea. Och sen kom Marcus och hans kompis. Så det vart knökfullt här igår kväll! =) 

Har nyss vart iväg till östra slingan och gått ett varv. Sen köpte Kristoffer och jag ett par varsina skor. Jag köpte ett par röda =) Lite kul att ha lite annorlunda för en gångs skull!
Ska snart iväg till Iggesund och bli bjuden på mat. Det är Kristoffer present från Grannen och Björn.

Imorgon: Min första morsdag! Får se om man får någon uppvakting av karln ;)

Kommentarer
Postat av: Stina .

Ja ! Fika får vi göra om . Mycket trevligt var de :D

Apropå fika, så är jag nervös för torsdagen . fika på stan . haha Gud ! Jag & Jonas fikade på fyren med Alice i lördags, då gick de bra för hon sov . Men vi satt ju inte där i 1 & en halv timme heller precis ! haha . 20 min högst ! !

2010-05-30 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0