Debatt

Oj vad härligt med en massa kommentarer! Nu blev jag glad =D

Sitter och kollar på Debatten...Hmmm. Hur krångligt ska det vara igentligen. Vet att det är en massa prat om detta val, men jag måste ju försöka få nå klarhet i vad dom vill. Men allihop står väl och blåljuger ändå så det spelar väl ingen roll ändå. Men känns inte bra att gå och rösta på nått parti som man inte riktigt vet vad dom vill igentligen...men det är ju så svårt!

Idag var Olivia och jag på mammagruppen. Vi var bara tre mammor där idag. Fick världens godaste sockerkaka som Fia hade bakat. Hoppas jag får receptet på den så jag kan baka den och äta upp hela själv ;) Annika från BVC var med och pratade om olycksfall och sjukdomar idag. Men jag tror inte att vi hörde allt hon sa för Olivia pratade (högt!) oavbrutet i en timme! Hehe hon är ju så rolig! Sen har hon bara fortsatt hela dagen =)

Till middag idag så gjorde Kristoffer hemmagjord skagen som vi åt på rostat bröd. Jätte gott! Han kan han min älskling! =)

Ne nu måste jag försöka hänga med på Debatten! Imorrn blir det IKEA förhoppningsvis!
Tallihu!

Kommentarer
Postat av: Stina .

Ååh, sockerkaka ! & jag missade den . Attans !!

Nu blir jag lite avis faktiskt, jag älskar ikea !! Hoppas ni hittar matstol åt lilla fröken !

2010-09-17 @ 09:26:33
Postat av: Stina .

Åå sockerkaka, & jag missade den, Attans !!

Nu blev jag lite avis faktikst, jag älskar ikea ! Hoppas ni hittar matstol till lilla fröken .

2010-09-17 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0