Badar!!

Olivia tycker om att bada igen! Gud så skönt och så KUL! Jag blir så himmla glad =D

Igår cyklade Olivia och jag till mamma för att kolla på kläder som hon har sparat sen jag och bröderna mina var små. Så kul att få se sina gamla kläder som man hade. Så fina klänningar man hade när man var en liten flicka. Nu är man ju mer karl än flicka haha :P Ne men det är så roligt att att sånt finns kvar så att min lilla tjej kan ha samma klännign som jag hade när jag var liten. Hittade till och med en klänning som mamma hade när hon var liten!

Iaf så satt vi i sängen hos mamma och lekte. Så frågade jag om Olivia om hon ville bada. Då gick hon ner från sängen och in i badrummet och pekade på badkaret! Så då fick hon hoppa i och det gick så bra :) Fick ringa dit Kristoffer för jag hade inte tatt med mig nå blöjer, också fick vi åka bil hem så vi fick med oss alla kläder.

Vad har vi mer gjort i helgen....? Jo vi har ju så klar åkt nya e4an fram och tillbaka. Sen höststädade jag i rabatterna. Och Pernilla kom på besök med Bella så Rocky och hon fick busa av sig, rejält!
Senare på kvällen hämtade vi mamma. Hon satt här nån timme och drack lite vin och snackade, sen skjutsade jag henne till forsa.

Idag fick jag sluta kl 2 för vi fick tid på BVC för att kolla på nå utslag som Olivia fått på magen. Annika (på BVC) visste inte varför hon hade fått det, men vi skulle prova smöja det och se om det vart bättre. Mjölkskorven är borta nu också, och svampen är snart borta. Men magen har inte blivit bättre ännu.

Och äntligen, äntligen är jag färdig med fönstren! Nu ska det börjas med hallen uppe, sen Olivias rum och sen vårat! Skojsigt, men jobbigt med den lilla tiden man har.

Nu är jag trött! Hollywood fruar om en timme!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0