Ny blogg

Nu har jag skaffat mig en ny blogg. Det var väl på tiden, var ganska less på den gamla. Den här verkar mycket bättre och finare teman fanns det också. Vad tycker ni?

Igår skickade vi in papperna till dagis. Svårt det där och planera när det är minst ett halvår kvar. Man vet ju inte hur allt ser ut då, men det gick som tur var att ändra senare om det inte skulle passa.

Olivia smakade kalv och rotfrukter här om dan. Det gillades inte, som ni ser på kortet. Hon till och med rös till för att det smakade så illa! Haha det såg så roligt ut. Däremot så älskar hon frukt i alla smaker och pasta med grönsaker. Vilken unge gillar inte pasta? =P

Nu behöver nog Olivia lägga sig ute i barnvagnen  och sova en liten stund verkar det som. Så jag får skriva mer en annan gång i min fina nya blogg  =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0