Tänder 15 nov 2010

Länge sen sist! Och lång tid tar det nog tills nästa inlägg med. Har lixom ingen tid. Har ju börjat jobba. Och när jag kommer hem så måste jag ju passa på att vara med Olivia. Sen när hon har somnat så är jag så trött så jag inte orkar skriva =P Idag är jag hemma och sjuk. Har feber och är förkyld och ont i magen. Olivia har ju varit sjuk nu i en vecka. Hon har haft hög feber och kräkts och inte alls mått nått bra. Hon har sovit nästan hela dagarna och ätit dåligt. Men nu börjar hon blir bättre.

Hon har fått två tänder uppe också nu =) Också kryper hon på alla fyra.

Nu har vi renoverat klart badrummet. Blev skit fint! Fattas lite tak och fönster lister bara. Vi var till Sundsvall i veckan och köpte duschhörna och tvättställ. Tyvärr fanns det ingen spegelskåp så nu vet vi inte vart vi ska ha tandborstar och allt annat någonstans! Måste fasiken köpa ett ändå känns det som. Men dom är ju lagomt dyr….

Ja vad mer….vi har rivit väggen i sovrummet. Men längre än så har vi inte kommit. Läre väl ta tag i det å.

Ah! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Skriver kanske igen sen…Shulu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0