Svulldag

Igår åt vi frukost på uteplatsen, myspys! Vid 1 tog vi en sväng på stan. Kristoffer köpte en tröja och jag köpte nagellack. Passade på att köpa öl också.
Sen åkte vi ut till Sanna och käka pizza. Fy vad varmt det var där ut! Men man ska inte klaga på värmen.
Åkte och hälsade på Linus och sen till Kristoffers mamma, för hon hade haft Rocky medan vi var på stan.

När vi precis kommit hem ringde mamma och frågade om jag ville med på Kvantum och handla, så då gjorde jag det. Sen hem igen och  då kom Linus med Gin, så Rocky och han lekte på uteplatsen.
Åkte med Linus och åt på Kebabhouse, sen  hem och duscha Rocky som var helt nerdregglad.
Senare på kvällen åkte vi på stan och kolla in folk, fast som vanligt så var det inte så mycket att se.

Nu har jag slängt in en tvätt och duschat. Ska åka till Kristoffers mamma sen och äta Kina mat. Sen blir det grillning och öl med ett gäng grabbar.

Boll boll!

Kommentarer
Postat av: Malle

Men vart i från kom boll boll? Haha det var nån fuling har jag för mig...dåligt minne :P Ni får försöka ha det så roligt utan mig i kväll nudå :)

2009-04-30 @ 12:22:42
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha Jobbigt va? Att inte komma ihåg :P Från Ballar av stål så klart =) Ja det var synd att inte du följer med! Är du i Ljusdal nu?

2009-04-30 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0