Härligt!!

Igår gick bilen igenom besiktningen! Härligt! Fattas bara en service på den nu då så är den hur bäst som helst i världen! Om jag ska klaga på nått så är det att rutorna fryser på insidan också, men det är ju kylans fel ;p
Dan innan så bytte vi ju lampan som var trasig, och när jag körde in bilen på besiktningen så sa killen där att lampan på andra sidan hade gått sönder nu istället, hehe! Så idag köpte vi ny sån och glykol.

Imorse blev jag less på min lugg så jag klöpp av an! Det var nog det dummaste, för det vart inte bra haha!
Får hoppas den växer ut fort igen.

Ja och nyår är det snart också. Alla har som vanligt nått skoj att göra förutom vi. Har frågat typ alla också om dom vill hitta på nått, men det vill ingen...trisst. Vi måste ju vara lagomt roliga :P
Men ja, det ordnar sig väl säkert...Vi får hoppas på att potatisgratängen bli lyckad iår iaf.

Tutteluttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0